Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Greg1965 - 22-05-2020 16:31:14
Auto & Vervoer

Geen fatsoenlijke reactie tomtom klantenservice - customer relations

@heremietkreeft: wat ik bedoel met de 2 weken. tt 2 weken geleden gebeld en als ik niets binnen 2 weken had gehoord moest ik terugbellen vandaar dat maandag de 2 weken voorbij zijn. bedankt voor de links.


@1paul: mijn tt is al een keer teruggeweest. ze hebben deze gecontroleerd en konden niets vinden wat toch wel raar is aangezien de tt opgestuurd was terwijl de toen geldende problemen niet opgelost waren alvorens opsturen. ze hebben de tt volledig gerest maar dat heeft de problemen niet verholpen, sterker nog, ze zijn erger geworden. je kan de tt een 2de keer opsturen maar dan wordt niets met je apparaat gedaan en krijg je een gereviseerde tt terug. dus 3 x laten repareren zit er bij tt niet in. eind november aangeschaft en in de 2de week van december al fouten gemeld. vanaf het begin, totdat ik een brief naar het kantoor in a'dam heb gestuurd in maart, is de tt dus niet in orde geweest.