Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

clio23
clio23 - 22-05-2020 17:46:05
Auto & Vervoer

Geen fatsoenlijke reactie tomtom klantenservice - customer relations

De verkeersinformatie heeft het vanaf eind maart tot half april niet gedaan, kan dus zijn dat dat inmiddels is opgelost. valt nog wel eens weg maar dan niet zo lang. dacht eerst dat het aan mijn toestel lag maar mijn tweede toestel deed het ook niet en bij vrienden ging het ook mis.misschien is dat op uw toestel inmiddels ook wel opgelost.
dat er geen fatsoenlijke kennis zit bij de klantenservice ben ik niet met uw eens, ze hebben me al meerdere keren heel goed geholpen. ik ben a-technisch maar zelfs ik begreep het.