Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Mag een webshop het onmogelijk maken een bestelling te annuleren?
Hallo lianjoan ,
belachelijk dat u 4 maanden moet wachten , u heeft de nintendo switch besteld in april , dan levertijd juni , en nu in èèn keer augustus
op de site van otto staat inderdaad levering half augustus .
gaat u hiermee niet akkoord , kunt u een klacht indienen bij thuiswinkel.org , otto is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .
https://www.otto.nl/elektronica/nintendo-switch/" target="_blank">https://www.otto.nl/elektronica/nintendo-switch/
https://www.thuiswinkel.org/leden/otto/certificaat" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/leden/otto/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen