Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Donuts
Donuts - 07-06-2020 20:27:25
Winkels & Webshops

Klantenservice intratuin reageert niet

U schrijft niet waarom u zo dringend de klantenservice wilt contacten, maar heeft u dit gelezen?

***bezorging online bestelling vertraagd***
door de situatie rondom het corona virus, zijn veel winkels gesloten en bestellen klanten meer online dan ooit. dit heeft als gevolg dat postnl te kampen heeft enorme hoeveelheden pakketten die verwerkt moeten worden. hierdoor kan het helaas zijn dat je bestelling vertraging op loopt. ook intratuin heeft meer online bestellingen dan gebruikelijk, we doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. houd de track&trace code in de gaten om te bekijken wanneer je je bestelling kunt verwachten. heb je nog geen track&trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben. we vragen hiervoor om begrip.

en dit:


***bereikbaarheid klantenservice tijdens corona periode***


door de situatie rondom het corona virus, wordt er achter de schermen hard gewerkt om de service naar onze klanten zo goed mogelijk overeind te houden. om dit zo goed mogelijk te laten verlopen, zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar en verzoeken we je dringend om ons een email te sturen met je vraag en niet te bellen als het niet urgent is. vanwege de uitzonderlijke drukte, kan een reactie hierop eventueel wat langer op zich laten wachten dan je van ons gewend bent. we vragen hiervoor om begrip. 


graag wijzen we je erop dat onze vestigingen geen inzage hebben in de status van je webbestelling en ze je dus niet kunnen helpen met vragen omtrent je bestelling. we verzoeken je een email naar de klantenservice te sturen of het contactformulier in te vullen. de klantenservice zal je vraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. gezien de huidige omstandigheden kan dit iets langer duren dan gebruikelijk.