Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kasperht - 09-01-2006 13:24:37
Auto & Vervoer

Wie heeft er ook problemen met het ontvangen van ns-mailings

wat ik eerst zou proberen is nog een keer te bellen en te vragen of de persoon aan de telefoon in staat is zelf het vinkje te verwijderen of dit moet laten doen. want je krijgt haast het idee dat als ze het zelf kan doen terwijl jij belt dat het niet fout kán gaan....je kan er in elk geval proberen achter te komen door doorvragen en je evt. door te laten verbinden met iemand met meer verstand ervan waar het probleem in zit.


en anders...misschien een raar idee. maar wat als je nu per eerstvolgende opzegdatum je kaart opzegd en apart daarvan per die datum een nieuwe kaart aanvraagt!?


risico is natuurlijk wel dat het administratief een nog groter chaos zou kunnen worden, maar het kan ook zijn dat ze je opnieuw toevoegen aan het bestand, maar dan zonder dat vinkje...


een andere oplossing zie ik in elk geval niet zo 1-2-3