Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kaloba - 04-07-2020 18:07:45
Auto & Vervoer

Waarom levert tomtom niet

hierbij moet ik schuld bekennen,afgaande op de betrouwbare naam tomtom heb ik de voorwaarden niet gelezen.


die heb ik nu gescrold, dat zijn er nogal wat.


dan vind ik het toch raar dat niemand in de verschillende contacten, mij op de 30 dagen levering heeft gewezen.


in een reactie stond iets over mijn status, waardoor ik dacht dat de betaling niet goed gegaan was.


dus toen de betaling data doorgegeven.


 


wat bij mij de indruk van snelheid gaf is, als je de tomtom site opent je gelijk de banner ziet met;


 


(ondanks de onrust door de uitbraak van het coronavirus (covid-19), wordt de bestelling van je tomtom-product op tijd geleverd. blijf gezond en zorg goed voor jezelf en voor elkaar).


 


op veel side’s lees ik; (vandaag besteld morgen bezorgd.)


zoveel haast heb ik niet, maar 30 dagen levering doet denken aan alibaba.