Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 14-07-2020 07:38:13
Geldzaken & Recht

Tnt claim

je zult toch de verzender moeten aanspreken, deze is verantwoordelijk en niet tnt, verzender moet het dan vervolgens afwikkelen met tnt en nie tjij, jij bent namelijk geen opdrachtgever maar de verzender....

dat de chaffeur getekend heeft voor geen beschadigingen doet hier niets aan af trouwens....

het is trouwens zelfs zo dat verzender verantwoordelijkheid voor het pakket draagt tot jij het pakket bij de buren hebt opgehaald, dus als jij constateerd dat produkt beschadigd is op het moment dat je het ophaald bij de buren is dit nog steeds verantwoordelijkheid verzender ondanks de handtekening die, in dit geval, de bezorger gezet heeft!!!!

claim de schade dus bij de verzender....


 


https://zakelijk.infonu.nl/juridisch/183412-pakket-niet-aangekomen-wie-is-aansprakelijk.html" target="_blank">https://zakelijk.infonu.nl/juridisch/183412-pakket-niet-aangekomen-wie-is-aansprakelijk.html