Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjjoppy
sjjoppy - 03-08-2020 09:48:53
Vakantie & Reizen

Opodo niet bereikbaar en tot heden geen voucher ontvangen

Het antwoord kan nog wel even op zich laten wachten.
uit de link:

de status van terugbetaling checken

als u uw reservering al heeft geannuleerd of terugbetaling heeft aangevraagd voor een door de luchtvaartmaatschappij geannuleerde vlucht, kunt u de status van de terugbetaling checken onder "https://www.opodo.nl/mybooking" target="_blank">mijn reservering beheren" en hoeft u dus geen contact met ons op te nemen voor updates. 


op dit moment zijn de aantallen enorm als gevolg van de ongekende omstandigheden, waardoor de verwerking van de terugbetaling langer dan normaal kan duren. zodra de terugbetaling verwerkt is, ontvangt u een bevestigingsmail van ons. hartelijk dank voor uw geduld en begrip.

https://www.opodo.nl/klantenservice/#/alerts/coronavirus" target="_blank">https://www.opodo.nl/klantenservice/#/alerts/coronavirus