Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 09-08-2020 10:43:01
Computers & Telefonie

Waarom moet ik opeens vooruit betalen

Ook mij lijkt het het beste dat u eerst navraag doet bij ziggo. er kan sprake zijn van een gemaakte fout. verder geldt wel:  moeten is dwang, huilen is kindergezang. m.a.w. u moet in beginsel niets en kunt als er sprake is van een eenzijdige wijziging in een overeenkomst / abonnement waarover niet is bericht vooraf terstond de overeenkomst doen beëindigen en overstappen naar een andere provider waar u mogelijk niet vooruit betaald.