Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lamb - 16-09-2020 19:40:28
Auto & Vervoer

Waarom wil stella fietsen geen terugroepactie organiseren?

Mijn echtgenote overkwam hetzelfde met haar, toen 1 jaar oude, stella fiets: tijdens een fietstocht brak spontaan haar zadel af. ze reed met een aantal andere dames in een groepje, gelukkig kwamen ze met de schrik er goed van af. 
omdat ze niet verder kon fietsen heeft ze mij gebeld en heb haar met de auto opgehaald en ben gelijk (met de fiets op de fietsendrager) doorgereden naar een stella winkel. 
in de werkplaats aldaar werd het probleem direct onderkend (kwam veel vaker voor, toevallig was er ook iemand die hetzelfde overkomen was) en werd een andere zadelpen (met een andere zadelbevestiging) gemonteerd. dit werd direct gedaan, excuses aangeboden e.d. deze service op zich was perfect. alles kosteloos. 
maar..... we bleven wel met de vraag zitten waarom dit geen terugroepactie noodzaakte. de gevolgen van een spontaan afbrekend zadel hoef ik niet uit te leggen, zeker niet wanneer je in een groepje rijdt.....