Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Aladin86
Aladin86 - 24-09-2020 12:52:33
Winkels & Webshops

Emma matras besteld, maar niet ontvangen

ik ben het helemaal mee eens! ik heb z
het zelfde ervaart namelijk.


ik had ook een matras 180x200 besteld in juni 2020...nou na paarweken bellen kreeg ik als antwoord dat het terug is verstuurd naar fabrikant bla bla bla...en dat ik het binnen 2 weken zou ontvangen...na 3 weken kont niet meer bellen alleen e-mailen. kreeg als antwoord dat het al klaar is te verzenden omdat ze met andere koerierdiensten gaan werken en niet meer met gls!!!(alles te bewijzen via mail van leugenaar-emma matrassen) na weken wachten weer een andere k.t smoes...u krijgt track tracé...nou wat ontvang ik? track trace van gls...hoe dan!!!! ik dacht van ok het zal wel!!weer gemaild na een week wacht...medewerker via mail:nou meneer dat is een oude track trace....zo en dan met het leugen van hun kon ik niet op vakantie.....nogmaals dankjewel emma matras jullie hebben ons vakantie schema verziekt vooral in de moeiilijke corona tijden.....echt apart dit terwijl ze met mooie reclames komen....het blijkt dat ze dus bij iedereen dit spel spelen. echt een drama dit, niet te filmen voor zo een bedrijf.