Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjw - 07-10-2020 10:57:06
Winkels & Webshops

Bij retourneren product € 7,50 betalen, hoe krijg ik dat terug?

Het hangt compleet af van wat er in de voorwaarden staat. als een webwinkel hier niets over zegt zijn de kosten voor de webwinkel. als er expliciet staat vermeld dat het voor de klant is moet de klant dat betalen. 

maarrrrr: floryday is geen nederlands bedrijf. de voorwaarden zijn of door een hele slechte vertaler gemaakt of woord voor woord met een woordenboek gedaan.... het handigste is om het verlies te accepteren en voortaan elders te bestellen. de negatieve energie die het met zich meebrengt is het niet waard om hier tijd in te steken.