Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 07-10-2020 11:17:56
Winkels & Webshops

Bij retourneren product € 7,50 betalen, hoe krijg ik dat terug?

Hallo max75 , 

floryday is geregistreerd in hong kong . 


floryday is een online winkel met het laatste in mode en accessoires voor dames.


geregistreerd in hong kong, wordt floryday via onze overzeese magazijnen en schepen naar meer dan 100 landen gedistribueerd. we zijn altijd toegewijd om de stijlvolle modetrends naar u te brengen, waar u zich ook bevindt. sinds onze oprichting hebben we met een professionele en toegewijde meertalige klantenservice miljoenen klanten overal ter wereld, in de verenigde staten, europa, noord-amerika en het midden-oosten... 


retourvoorwaarden

1. https://www.floryday.com/nl/contact-us.html" target="_blank">neem contact met ons op binnen 14 dagen vanaf de dag dat u uw bestelling heeft ontvangen.


2. de volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd of worden geruild: lingerie & nachtkleding, badkleding, sieraden en accessoires (uitgezonderd sjaals en tassen).


3. geretourneerde artikelen dienen in ongebruikte staat te zijn met de originele verpakking. we accepteren geen geretourneerde artikelen die op enigerlei wijze zijn gedragen, beschadigd, gewassen of veranderd.


4. we accepteren geen geretourneerde artikelen die rechtstreeks worden teruggestuurd zonder onze beoordeling of het go-signaal door ons retourpersoneel. controleer de retourzendingen eerst bij onze medewerkers.


5. zodra de geretourneerde goederen zijn ontvangen, wordt uw geld teruggestort. floryday kan geen vergoedingen terugbetalen, vergoeden, dekken of anderszins verantwoordelijk zijn voor kosten die niet aan floryday.com zijn betaald. dit omvat alle douanebelastingen of btw, evenals eventuele kosten voor retourzending die u mogelijk maakt tijdens het terugbetalingsproces. terugbetalingen worden teruggestort naar de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt om de bestelling te kopen. zodra uw terugbetaling is uitgevoerd, ontvangt u een bevestigingsmail.


6. de oorspronkelijke verzendkosten en verzekering worden niet gerestitueerd.


7. we bieden geen vrachtinzameling-service voor de pakketten die naar ons worden geretourneerd. verzendkosten voor de geretourneerde pakketten worden niet gerestitueerd