Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Iv
Ivo W - 23-10-2020 22:10:46
Winkels & Webshops

Verzendkosten meerdere keren berekend

Los van dat dit geen consumentenvraag is, dus eigenlijk niet op dit forum thuis hoort:

juridisch mag dit in principe gewoon, indien aan u de keuze geboden wordt tussen 'wachten tot de gehele bestelling compleet is en dan verzenden met 1 keer verzendkosten' of 'artikelen zo snel mogelijk uitleveren met verzendkosten voor koper'.
wanneer u dan voor deellevering kiest, dan is het voor elke zending opnieuw in rekening brengen van verzendkosten onderdeel van de overeenkomst. 


business to business bestaat er heel weinig kopers-bescherming. leverancier en klant mogen onderling werkelijk vanalles afspreken, de uitgebreide consumentenbescherming is niet van toepassing. zo is er bijvoorbeeld ook geen wettelijke bedenktijd.