Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 26-10-2020 08:42:20
Winkels & Webshops

Miskoop sta-op-stoel bij prominent.

Misschien is het goed om een onafhankelijke meubelmaker eens naar de stoel te laten kijken. hij/zij kan u feilloos aangeven wat er aan de hand is. met deze beoordeling kan u dan aankloppen bij prominent. 

mocht er verder niets gedaan worden, dan met het rapport een klacht indien bij het cbw.

verder:

100 dagen omruilgarantie



uniek in nederland. 100 dagen omruilgarantie. deze geldt op onze reguliere collectie. het kan gebeuren: de stoel zit niet lekker of biedt toch niet de juiste ondersteuning. wij doen dan niet moeilijk. eventueel kun je je stoel binnen 100 dagen omruilen. wij denken graag met je mee en gaan voor 100% tevredenheid. 


ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je altijd bij ons terecht. let wel: de omruilgarantie is alleen te reclameren op maatvoering of zitcomfort en is niet geldig op outlet- en showroommodellen. naast de omruilgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. daarnaast kan je bij online aankopen ook altijd gebruik maken van het herroepingsrecht. kijk voor meer informatie op https://www.prominent.nu/klantenservice/retouren" target="_blank">https://www.prominent.nu/klantenservice/retouren