Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 19-01-2021 13:14:29
Winkels & Webshops

Ervaringen webshop remono ??

De website is sinds 11 december 2020 in de lucht.

"het is momenteel veel drukker dan normaal bij onze klantenservice. we doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen, alle vragen worden beantwoord. onze excuses als je langer moet wachten. de extra drukte is onder andere het gevolg van de lockdown."

??? wat en wanneer is / was het dan 'normaal' bij hen??