Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

J.Otter
J.Otter - 11-02-2021 10:27:53
Winkels & Webshops

Ervaringen webshop remono ??

Noooooit iets bestellen! onlangs een damestrui besteld; deze kwam na 4 weken. trui is te klein en valt tegen qua kwaliteit. ik ben nu al een week aan het mailen om een retourformulier te verkrijgen. ze komen steeds met een nieuwe smoesje/ "oplossing". ik moest de trui maar aan mijn buurman geven (serieus), ik kon 50% korting krijgen op een volgende bestellling. retourneren zou wat hun betreft zo jammer zijn ivm besmetting corona en het mileu terwijl de trui via luxemburg uit china komt. kortom ze doen er alles aan om maar geen retourformulier op te sturen. een telefoonnummer is niet te vinden. op trustpilot staan inmiddels al meerdere klachten over deze site/dit bedrijf.

kortom: niets bestellen!!.