Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 21-02-2021 21:54:19
Winkels & Webshops

Hunkemoller bestelling niet ontvangen

Hallo kees de vries6161 , 

tegelijkertijd stuur ik een mail over hoe en wat van hoelang het nog gaat duren. 2 dagen later heb ik nog geen enkel teken van leven terug gehad.




ik heb een klacht over hunkemöller. waar moet ik heen?






ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? wij horen het uiteraard graag! je kunt het https://www.hunkemoller.nl/contact" target="_blank">contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.


voor vragen is de klantenservice bereikbaar via 035-646 5412, van maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur. en via e-mail: klantenservice@hunkemoller.com.


binnen 14 dagen ontvang je, conform de algemene voorwaarden thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht.


kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de geschillencommissie thuiswinkel een klacht/geschil een indienen 

klacht indienen , klik op de rode regels , 

https://www.thuiswinkel.org/leden/hunkemoller.nl/certificaat" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/leden/hunkemoller.nl/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen