Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Saskia69 - 27-03-2021 16:38:36
Winkels & Webshops

Ervaringen webshop remono ??

Ik heb eind december laarzen besteld bij remono. deze eindelijk na paar keer chatten in februari ontvangen. lijken absoluut nu op exemplaar op fb. en passen niet. dus ik wil ze terugsturen. ik lees dat ik een retourformulier nodig heb maar die is op de site nergens te vinden. via messenger heb ik weer contact met by anita van remono. via klarna had ik aangegeven dat laarzen retour gaan. ik heb nog niet betaald. maar klarna mailt dat betaling weer open is gezet omdat laarzen niet retour zijn gestuurd. ik zoek weer contact met by anita. ik moet nu een mail sturen naar info@remono.nl. vandaag ontvang ik een mail dat ik de laarzen op eigen kosten moet terugsturen naar china. dat kost waarschijnlijk meer dan de laarzen zelf (€ 48,95). dit kan toch niet. waarom verbindt een klarna zich aan een malafide verkoper? als klant denk je namelijk dat het safe is omdat betaling via klarna verloopt. kassa wat kunnen jullie hieraan doen?