Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Betaling via ing aan belasting

elk bedrijf  loopt dit risico.

als er iets stoorde en je bleef betalen?
een nieuwe klant kocht   7x hetzelfde binnen  4 minuten.

wat doe je dan met  als ik de reeds betaalde niet zie en  7 wasmachines ga leveren?


 


ik mailde deze terug  en 6x retour gegeven... beter dan 6x retour ontvangen....


 


maar bij twijfel of storing?
neem een capuchino   en  kijk 10 minuten later naar je saldo of er  is overgeboekt of nog niet.

de betaling mislukt melding kreeg ik ook bij andere banken wel eens.
geen ing probleem maar  overbelast systeem.


 


neem rustig de tijd na een betaling mislukt melding.
deze word meestal door teveel  klanten veroorzaakt, niet bij belastingdienst maar ing zelf.
zodra probleem is opgelost komen dan alle betalingen door helaas.

of als het een groot bedrag is dat je niet 2x wilde  kwijtraken....
dagje later kijken of echte mislukt of alsnog uitgevoerde opdracht.


helaas is de belastingdienst erg groot en lomp dus die bellen zal nauwelijks helpen.
of heb je een werknemer in jou straat of  in jou vriendenkring...
die kan met uitdraai ing  wel  dit ietsje sneller doen...
helaas is mijn vrouwtje  nu met  pensioen....


u is beslist niet de enige die dit ing probleem zit.

advies;  doe het in de ochtend vroeg voor 9.00 uur.
dan zijn er zelden storingen  bij alle grote banken.