Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 08-08-2021 16:11:44
Computers & Telefonie

Provider

Maak al héél veel jaren gebruik van kpn, (voorheen van hetnet, onderdeel van kpn), en de storingen die ik ervaren heb zijn op 1 hand te tellen en dan hou ik nog vingers van die hand over. slechts een enkele keer gebruik gemaakt van de helpdesk, 2x voor de tv, en daar prima geholpen (nieuwe ontvanger en modem binnen 1 dag vervangen). binnenkort wordt hier glasvezel aangelegd en daar nu al ruime informatie ontvangen over aansluiten en installeren, waarbij geen abonnementswijziging. over andere providers kan ik geen oordeel geven ondanks dat je hier en daar wel eens leest of hoort. het is wat u schrijft, goedkoop is duurkoop en dat gaat vaak ten koste van de service. suc6 met uw zoektocht.