Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mk
mkp - 13-09-2021 14:36:59
Winkels & Webshops

Alleen met een praxis plus app krijg ik korting. ik vraag me af of dat mag.

Niet iedereen heeft een smartphone. veel ouderen gewoon en simpele telefoon om te belle of gebeld te worden.
tot een paar jaar geleden haden ze ook gewoon een pasje, dit kon je gebruiken. pasjes nu afgeschaft.
een par maanden geleden gebeld met klantenseervice, is er een andere oplossing? krijg ik mail terug "schaft u maar een smartphone aan
en anders heeft u gewoon pech." hoe klantonvriendelijk praxis klantenservice is.