Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jonge import occasions betrouwbaar?

het tekort aan diverse onderdelen zorgde  ervoor dat er nauwelijks voorraad is.


 


die voorraad vaak in verkeerde kleuren of variaties  was vroeger vaak met flinke kortingen te koop.


nu gaan er minder auto's voor de volle prijs weg, en is inruil  minder scherp.


meer winst voor fabriek, importeur en de delaers.


 


ook de jonge gebruikte vliegen weg en dus leuke marge.


dat willen ze graag zo  houden en  we kopen nu geen 2 maar 5 jaren oude als jong gebruikte!


 


koopjes zijn er niet meer.


de in 2018 gekochte nissan leaf leverde mijn bij  verkoop €1400,- meer op dan ik toen betaalde.


zonder garantie en matige  net aan apk bandjes   dus €1400,- meer voor oude accu, en  zonder de 6 maanden bovag die ik toen kreeg?


 


ik weet wat binnenkort een accu voor deze 2013 leaf gaat kosten,  4 bandjes  valt nog mee...


na zelf 78.000 km erbij te hebben gereden snel weg gedaan.


 


nu weer lekkere vuile  benzine bak....  omgebouwd op  schonere lpg.


 


een jonge import kopen en vragen of betrouwbaar is?


handel koopt echt alles en wat de gek er voor geeft.


 


gewoon wachten tot  markt weer nogmaal is.


ik vind het niet normaal als  ik zelf €1400 meer kreeg na  3 jaren gebruik.


met poetsen en 4 nieuwe banden + bovag garantie,   is reeds verkocht en miste de verkoop prijs helaas.


 


elke handelaar wil ook broodje  aap verdienen  en  werkte ook niet gratis.


nu zijn vele auto's veel te duur, vooral jonge  gebruikte erg duur.


 


mijn nissan  leaf 2013 dus 8 jaren oude en accu nog 1 of 2 jaren?


 


ik zie vele showrooms met erg veel ruimte en dat is slecht teken voor de prijzen!


wacht nog enkele jaren tot de corona  file  weg is gewerkt en er weer overvolle showrooms zijn.


de parkeerplaatsen buiten zijn vrijwel overal leeg, of het is dubieuze zooi.


 


en als er een nissan leaf 2013 koper is met  184.000 km op de teller?


wat betaalde u voor mijn  auto?


ik heb de  2018 aankoop en 2021 inkoop papieren als bewijs + werkplaats advies, inruilen want een accu is niet gratis!