Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 15-10-2021 16:29:11
Computers & Telefonie

Telefoon

Zoala @panther22 al aangeeft ben u te snel geweest met terugzenden de app die u noemt zit zoals ook nog veel andere niet standaard geïnstalleerd en dat had u dan zeer gemakkelijk zelf kunnen doen.

u bent zelf verantwoordelijk voor het terugzenden en dat maakt het allemaal wel erg lastig. er mankeerde kennelijk niets aan de telefoon m.a.w er was geen sprake van een gebrek waarvan dan de verkoper dient te bewijzen (binnen 6 maanden na aankoop)dat de oorzaak niet bij hen ligt. 

het enige dat u volgens mij te doen staat is het toestel terug eisen. het is uw eigendom.
(waarom niet bij een telefoonwinkel gekocht? dan zou u dit probleem niet hebben gehad en had de verkoper zelf u dan al gezen hoe die app te installeren.)