Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 23-11-2021 09:51:16
Elektronica & TV

Ik heb mijn pakket binnen 8 dagen geannuleerd, bedrijf zegt dat dit niet kan om

Ja, maar er is een oplossing: u kunt namelijk het pakketr binnen 14 dagen zonder opgave van enige reden  retourzenden met recht op teruggave vanb uw geld. zorg wel dat u het retouzenden zodanig doet dat u er ook zeker van bent dat het weer bij de leverancier arriveert. het meest eenvoudige is evenwel: weigeren aan de deur en op die wijze terugzenden. m.i. mag men (oook) dan geen afwikkelingskosten aanrekenen. om echter moeite etc. te besparen kan het een idee zijn om dat dan toch wel te betalen.

zie deze info: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren en nog een aanvulling: weigeren aan de deur is het meest eenvoudige aangezien kosteloos retourneren niet bij iedereen kan, zie https://www.gratisretourneren.nl/" target="_blank">https://www.gratisretourneren.nl/

let wel op: indien het geen on-line aankoop is kan het niet! dan geldt koop = koop https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren" target="_blank">