Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 25-11-2021 14:17:56
Winkels & Webshops

Bezorgen postnl

er loopt nu een proef in verschillende delen van nederland. er worden geen niet thuis briefjes meer in de bus gedaan. de ontvanger kan namelijk via de app of online de zendingen volgen.
daarnaast heet postnl een behoorlijke dekking met afhaalpunten. om daar een halve dag voor vrij te nemen lijkt mij wat onzinnig.
een klacht indienen als ontvanger gaat ook niet werken. u kunt wel gaan klagen bij de verzender, die is namelijk verantwoordelijk. 



maar als u zo graag negatieve verhalen verzameld, laatst was een brievenbuspakje gescand alszijnde afgeleverd. vreemd genoeg een uur nadat wij een ander brievenbuspakje ontvangen hadden. een belletje naar de verzender en de volgende dag kwam de pakketbezorgers langs. bleek iets mis gegaan te zijn bij de postbezorger. oeps, nu is de negativiteit ineens weer positief geworden. tja, als je miljoenen pakjes per dag vervoert kan er wel eens iets mis gaan. en fouten maken mag. het gaat er dan wel om hoe die fouten opgelost worden. en dat is hier altijd nog netjes gebeurd.