Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 25-11-2021 17:43:43
Winkels & Webshops

Bezorgen postnl

Ook ik ben best tevreden met post.nl. de meeste webwinkels geven bij de aanmelding van het pakket bij post.nl ook het e-mailadres van de geadresseerde door en zodra de zending bij post.nl is aangemeldt volgt er e-mail bericht zodat het pakket gevolgd kan worden. op de dag van bezorging volgt nogmaals een e-mail met het verwachte tijdstip van levering met een marge van 2 uur. het voordeel daarvan is dat men niet de gehele dag thuis hoeft te blijven maar ook dan kan het nog weleens fout gaan waardoor het pakket niet bezorgd kan worden. als dat gebeurd wordt er nogmaals een e-mail verzonden met de mededeling dat het pakket vanaf 15.00 uur in de middag bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt afgehaald kan worden omdat post.nl bijna terecht van mening is dat als iemand de eerste keer niet thuis is dat de dag er op ook niet zal zijn. post.nl heeft voor diegene waarvan het e-mail adres bekend is ook het bekende papieren niet thuis bericht in de ban gedaan want dat bespaart de bezorger weer tijd omdat er al een e-mail verzonden is. de app is vooral handig om de bezorging te kunnen wijzigen en daar maak ik wel gebruik van als ik op het bezorgmoment niet thuis kan zijn en naar een afhaalpunt van mijn keuze laat bezorgen. let wel mijn ervaring betreft bestellingen bij nederlandse webwinkels en niet die van webwinkels uit verweggistan want die pakketten volgen een heel andere route.