Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Geld zoek bij bank
beste brigitte64,
logisch dat u baalt dat u nog steeds niet weet wat er met de overboeking gebeurd is.
u geeft aan dat er inmiddels een onderzoek gestart is naar de overboeking. uiteraard is het streven om u hier snel een inhoudelijke reactie op te geven. in sommige situaties nemen we ook contact op met de ontvangende bank (rabobank). hier zijn binnen beide banken speciale afdelingen voor ingericht om de communicatie zo goed mogelijk te laten plaatsvinden. wanneer contact met de andere bank noodzakelijk is, zorgt dit wel voor een langere afhandelingstijds wat betreft de terugkoppeling aan de klant.
het is natuurlijk altijd mogelijk om tussentijds de status van de navraag bij ons op te vragen. door in te loggen op het internet bankieren via onze website en vervolgens een chat te starten op www.abnamro.nl/chat kan de medewerker uw klantgegevens raadplegen en de status nakijken.
met vriendelijke groet,
elvira
abn amro webcare