Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 09-01-2022 11:54:20
Computers & Telefonie

Wat kan ik doen om bij de kpn mijn nieuwe mobiel omgeruild te krijgen

Niet meer bellen en een brief zenden, zie de klachtprocedure https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/klacht-oplossing/ser-klacht-oplossing-mobiel-uitleg" target="_blank">https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/klacht-oplossing/ser-klacht-oplossing-mobiel-uitleg en dan doorklikken naar: 'stuur een brief' en kijk ook verder bij 'geschillencommissie'. ik vind het zeer opvallend dat men u niet kon helpen bij de kpn winkel en vind dat ook klachtwaardig. zend de brief aangetekend!

ps. u kunt hoe dan ook onderdelen van deze voorbeeldbrief benutten: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/klacht-oplossing/ser-klacht-oplossing-mobiel-uitleg" target="_blank">https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/klacht-oplossing/ser-klacht-oplossing-mobiel-uitleg  en dit als info omdat men bij kpn in gebreke lijkt te zijn m.b.t. naleving consumentenwetgeving https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/schadevergoeding-bij-niet-nagekomen-overeenkomst/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/schadevergoeding-bij-niet-nagekomen-overeenkomst/  

m.b.t. de wetgeving mogelijk ten overvloede: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-binnen-garantietermijn" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-binnen-garantietermijn

 


 


https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten


https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product" target="_blank">https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product


 


https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/moet-ik-bewijzen-dat-ik-het-niet-kapot-heb-gemaakt" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/moet-ik-bewijzen-dat-ik-het-niet-kapot-heb-gemaakt


 
en de letterlijke wetgeving: 


 


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html


 


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/18.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/18.html


 


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/20.html" target="_blank">http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/20.html   en evt verder t/m art 25,