Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 09-01-2022 12:39:45
Computers & Telefonie

Wat kan ik doen om bij de kpn mijn nieuwe mobiel omgeruild te krijgen

 allereerst: ik ben er vanuit gegaan dat u de gsm bij kpn heeft gekocht en ook daarom bij een kpn winkel bent geweest en men u daar heeft aangegeven om het toestel terug te zenden (naar kpn).

als dat zo is heb ik heb nog een tip voor u: plaats uw klacht bij klachtenkompas, de gratis service vanb de consumentenbond. men zal dat dan niet voor direct vhet zal dan als klacht worden doorgespeeld naar kpn en geplaats op hun site.https://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/ (indien u lid bent kan men ook juridische hulp verlenen - zie ook de info daarover) 

een probleem kan hier zijn dat u de telefoon niet verzekerd heeft teruggezonden en bent u wettelijk in die zin verantwoordelijk of de zending wel of niet aankomt.

maar als al eerder gezegd ben ik van mening dat men  in gebreke is door het toestel niet in de winkel terug te nemen voor voor reparatie of vervanging. kpn is de verkoper en een kpn winkel is ook kpn! u had het dan helemaal niet terug behoeven te zenden. men had dat daar voor u moeten doen.

zie ook nog: juridisch advies volgens kassa:

voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:


- het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (25 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl


- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl