Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mick_jagger - 22-04-2022 12:21:02
Winkels & Webshops

Albert heijn: geen korting zonder bonuskaart maakt ons data-slaafjes

Dit zal echt liggen aan uw albert heijn winkel.
bij de albert heijn hier heb ik vaak last dat men al zelf een code heeft ingevoerd waardoor de bonuskorting wordt verwerkt voordat ik de kans heb gekregen om mijn pasje te scannen.
en dat wil ik niet. ik spaar nl ook airmiles.
dan moet de hoofdcassiere er weer worden bijgehaald om de bonus te crediteren.
vervolgens kan ik dan mijn pasje alsnog scannen, waaraan ook mijn airmiles zijn gekoppeld.

dit is trouwens een franchiser van albert heijn. mogelijk dat daar een verschil ik zit.