Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 27-05-2022 15:32:15
Vakantie & Reizen

Cheaptickets, retourvlucht niet vergoed

Helaas bent u niet de enige die dit probleem heeft met cheap tickets resp. ryan air. ik zie diverse meldingen bij zoeken met zoeknaam 'klachten cheap tickets'.

daar bent u echte niet mee geholpen. ik zie op de site dat men het anvr logo meldt en ik het denk ik een kwestie van uw klacht indienen bij de geschillencommissie reizen en zie dan https://www.anvr.nl/ik%20heb%20een%20klacht/ikhebeenklacht.aspx" target="_blank">https://www.anvr.nl/ik%20heb%20een%20klacht/ikhebeenklacht.aspx

u kunt dit ook ter kennis brengen bij http://www.klachtenkompas.nl" target="_blank">www.klachtenkompas.nl, de gratis service van d consumentenbond waar men de vraag doorspeeld naar dedegen over wie u de klacht heeft en dit evenals de reactie ook op hun site plaats. of u succes heeft zie de daar al gemeldde klachten.

het probleem zal inderdaad zijn dat u de terugvlucht wel had kunnenn maken en dus in feite de annulering door transavia de oorzaak is. daarmee zou dus transavia aansprakelijk gesteld kunnen worden maar ook dan is het afwachten hoe de geschillencommissie oordeelt. geef wel duidelijk aan dat zowel van transavia nog niets is ontvangen en de annulering door transavia de oorzaak is dat u de geboekte terugvlucht niet kon benutten. u loop het risico dat men mogelijk reageert met: dan had u zelf een andere heenvlucht kunnen boeken.