Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 01-07-2022 09:41:12
Geldzaken & Recht

Klantenservice postnl

U bent in deze zaak geen klant van postnl dus hoeven ze u geen terugkoppeling te geven. de verzender dus in dit geval de verkoper is de klant van postnl aan wie zij rekenschap moeten geven.
u kunt dus het beste bij de verkoper melden hoe een en ander verlopen is.
het is de verzender die de keuze maakt hoe het poststuk verzonden wordt. dus met of zonder handtekening bij ontvangst. het is dus geen automatisme dat dure goederen aangetekend met handtekening bij ontvangst worden verzonden. die keuze ligt bij de verzender.
die dient als het misgaat dan ook te bewijzen dat u het goed wel ontvangen hebt. u hoeft dus niet te bewijzen dat dit niet zo is.
tenminste, als de verzender geen particulier is.