Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 28-07-2022 13:09:13
Computers & Telefonie

Ik kan mijn ing app niet meer open op mijn ipad, alles geprobeerd,.

Verwijder de app op je ipad
log in op mijn ing via een browser en verwijder daar je ipad ook (zie hieronder)
nu is je ipad niet meer bekend in je mijn ing
installeer de app opnieuw en meld je opnieuw aan.



ga je je oude telefoon niet meer gebruiken? zorg er dan gelijk voor dat je de app van deze telefoon af haalt. en je oude toestel verwijdert in mijn ing. 

log https://mijn.ing.nl/profile/security" target="_blank">hier in
onder ‘mobiele toestellen’ zie je op welke toestellen jij de app hebt geïnstalleerd
kies bij jouw oude toestel voor ‘blokkeren’. je toestel wordt nu geblokkeerd en je krijgt hier een bevestiging van te zien.
en daarna voor ‘verwijderen’. je toestel wordt nu verwijderd en ook hier krijg je een bevestiging van te zien