Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 04-08-2022 12:36:54
Geldzaken & Recht

Wie weet er of ik recht heb op compensatie van ziggo

Ziggo heeft rond die periode veel aan het netwerk gewerkt daar heb je - ik tenminste wel - herhaaldelijk een mail over gehad met daarin hoe je (als het na de werkzaamheden niet gewenste dingen gebeuren) je die zaken kunt verhelpen. a. door eventueel je set top box (je tv ontvanger) en/of je connectbox te resetten.
bij mij is alles goed gegaan en heb ik alleen mijn connectbox moeten resetten om weer toegang te hebben tot mijn 5 ghz internet verbinding.

ik heb even de lkink van @matita5 gevolgd en gekeken wanneer je recht kunt hebben op compensatie. dus kijk daar goed naar, maar ik denk dat je aan het kortste eind zult trekken. het kan ook zomaar zijn dat je niets krijgt omdat je geen klant meer bent bij ziggo.

succes.