Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 04-08-2022 17:29:38
Geldzaken & Recht

Wie weet er of ik recht heb op compensatie van ziggo

Ik ben nog wel klant bij ziggo. heb in 2020/2021, net voor de feestdagen een totale storing gehad. dus geen tv, geen internet, geen telefoon. heeft ruim 8 dagen aaneen geduurd. heb wel compensatie gekregen, inderdaad een maand "gratis alles", maar  een drie maanden compensatie kunt u wel op de buik schrijven. laat ik nu mijn storing veel erger vinden dan de uwe. ik heb n.l. ook nog geen mobiele telefoon, dus was echt van de buitenwereld afgesloten. en dat met kerst en oud- en nieuw. oh ja, kreeg ook nog een bloemetje.