Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Nieuwe maandelijkse servicebijdrage na overname verzekeraar

Dat is een lastige maar naar mijn mening is hier wel sprake van eenzijdige aanpassing van de door u afgesloten verzekeringsovereenkomst en dat zou kunnen betekenen dat men dus, populair gesteld, wanprestatie pleegt. ik geef u daar zo enige nadere info over maar het eerste wat u kunt doen is een klacht indien bij de verzekeraar https://www.kifid.nl/" target="_blank">https://www.kifid.nl/  (benader de ombudsman van kifid)en nu ik even zocht met klacht sv-direct en onder andere dit zie https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/sv-direct/klachten/afspraken-niet-nakomen.-eerst-toezeggen-dat-de-schade-is-verzekerd-en-nu-erop-terugkomen./details?complaintid=d7bd08ab-2759-4f5a-8c87-b1ecff6748e5" target="_blank">https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/sv-direct/klachten/afspraken-niet-nakomen.-eerst-toezeggen-dat-de-schade-is-verzekerd-en-nu-erop-terugkomen./details?complaintid=d7bd08ab-2759-4f5a-8c87-b1ecff6748e5 kan het best zo zijn dat u afdoende reden heeft om uw verzekering per omgaande te doen beëindigen en een andere te zoeken.
 daarvoor is dan een in gebrekestellingnodig en zie dan https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en kijk hier voor een voorbeeldbrief https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/  en zie - het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl