Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 13-08-2022 14:18:07
Winkels & Webshops

Bikini gekocht, kaartjes er nog aan en mag hem niet ruilen. vanwege hygiëne en c

aankoop in een stenen winkel

niet wat je verwacht had van het product

krijg je een verkeerde kleur geleverd of is er andere onjuiste informatie verstrekt waardoor het product anders is dan verwacht? dan moet de verkoper dit oplossen. ontbreekt er een onderdeel? dan moet deze alsnog geleverd worden. is repareren of vervangen niet mogelijk, dan pas mag je de koopovereenkomst ontbinden. hiervan mag de verkoper niet afzien en de klant hoeft geen genoegen te nemen met een tegoedbon.



volgens de nederlandse wet dient een product de eigenschappen te hebben die de consument mag verwachten. deze verwachtingen worden vooral bepaald door het type product, het gebruiksdoel, de prijs en de informatie die door de verkoper is verstrekt.

m.a.w, de verkoper dient dit gewoon op te lossen en u van een bikini te voorzien van een en dezelfde kleur cq de boel om te ruilen, blijkbaar heeft betreffende bikini in de etalage gehangen met het zonnetje er op. de link van @1paul gaat over internetaankoop wat iets anders is dan bovenstaande.