Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 16-08-2022 12:37:14
Huishouden & Energie

Probleem met de klantenservice van vattenfall over belkosten.

nadat ik het onderstaande had geschreven heb ik zelf het door u genoemde nummer geprobeerd en het is inderdaad een nummer van vattenfall. na nog een tweede keer om na te gaan wat er wordt gezegd wordt er helemaal niets gezegd over extra belkosten  en dan kom ik inderdaad ook tot het idee dat er iets aan de hand is dat niet juist is.

ik schreef al: ook ik had eerst de indruk dat u mogelijk  een service nummer van het internet geplukt waarvoor voor het doorverbinden naar vattenfall extra veel kosten in rekening zijn gebracht. en dat zou dan voor dan voor een dienstverlening die u zelf heeft gevraagd!  (zie) https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16915/melden-bij-consuwijzer-loont" target="_blank">https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/16915/melden-bij-consuwijzer-loont.  

het leek ook mij erop dat u in het eerste de beste nummer 'bent getrapt' dat ik ook nu vond te weten: https://www.klantenservicenum.nl/vattenfall-klantenservice?msclkid=95bae5ccbea9145f012d8737d06ba61b" target="_blank">https://www.klantenservicenum.nl/vattenfall-klantenservice?msclkid=95bae5ccbea9145f012d8737d06ba61b  terwijl vattenfall op een site een nummer geeft beginnend met 026 maar ik daarna zeer frappant  het nummer zie dat u noemt 0900 0808. dat terwijl ik ook deze info vind die het iets gemakkelijker zou maken en helemaal niets kost: https://www.vattenfall.nl/klantenservice/" target="_blank">https://www.vattenfall.nl/klantenservice/ en dat geeft mij opnieuw reden om u te adviseren om een melding te doen bij de acm / consuwijzer.

ik wil u ook wijzen op deze mogelijkheid: https://www.energieleveranciers.nl/service/geschillencommissie" target="_blank">https://www.energieleveranciers.nl/service/geschillencommissie gelet op de hoge kosten..