Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Probleem met de klantenservice van vattenfall over belkosten.

goedemiddag,

logisch dat zo'n stijging van het gasverbruik vragen oproept. het is heel vervelend om te lezen dat je hier geen duidelijke verklaring voor kreeg. dit is niet de service die je van ons mag verwachten.

je bereikt ons telefonisch op 0900 0808. hiervoor betaal je je normale belkosten. hoe hoog die kosten zijn, hangt af van je abonnement. we rekenen in elk geval geen € 0,55 per minuut.

ik kijk graag met je mee naar het verbruik én naar de belkosten. wil je hiervoor een mailtje sturen naar webcare@vattenfall.nl met een verwijzing naar deze vraag en je klantnummer, achternaam, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer?

vriendelijke groet,
ellen, vattenfall