Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harrybre - 19-08-2022 11:07:16
Winkels & Webshops

Pearle misleidt klanten

A) "zonnebril op sterkte bij pearle voor minder dan € 20 en zelfs minder dan € 10" tsja, voro die prijs kan men nieg niet de marge halen om u "goeden dag'te wensen... bij action, aldi, bazar, lidl, kruitvat, enz wordt uw ogen ook niet iopgemneten voor die prijs...

b) maar... gratis ogenmeting aanbieden betekent voor mij ook "gratis opmeten". er staat nergens, dat men de resultaten van die meting dan aan u gratis moet verschaffen. dus... wilt u die hebben, dat een bril aanschaffen...

c) ik kom al jaaaren bij hans anders - heksenwiel - breda. uitstekende service. de filiaalleidster, sonja, heeft de nodige jaren geleden al bij mij "staar" ontdekt, waarna de oogarts ook wat actiever werd. nu dus de beslissing "staaroperatie, want linker oog nog maar 30% zicht".  30 % nog maar... ik zie nog redelijk goed... dus, op advies van mijn huisarts... "naar sonja", waar haar nieuwe assitente mijn ogen - gratis - heeft doorgemeten. ja, eind 2020, bij de vorige bril, stond u al op 40%, en nu... klopt.. 30 %. met deze - gratis - informatie ga ik een stuk geruster naar die operatie. zij zijn al langer "mijn second opinion" voor oogproblemen. en ze weten... daarnaa.. weer naar hen voor een nieuwe bril.

d) bril met nul service van internet ? wat is u de geleverde service van uw opticien waard ? mij een veelvoud van de waarde van de bril.