Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Luukie70
Luukie70 - 19-08-2022 16:14:52
Winkels & Webshops

Pearle misleidt klanten

Ik heb een veel betere ervaring bij pearle in tegenstelling tot specsavers.
drie jaar geleden bij specsavers een afspraak gemaakt voor gratis oogmeting, het resultaat tot 2x toe was dat ik een bril nodig zou hebben voor dichtbij en verkijken, maar in mijn beleving zag ik niks beter of slechter met zo'n bril op, wel een leesbril 1,5 gekocht die ook wel nodig was!
daarna nog diverse keren herinneringen gehad van specsavers dat ik nieuwe afspraak moest maken van bril bla bla bla,
dit jaar second opinion gedaan bij pearle, afspraak gemaakt, oogmeting gedaan, ik had mijn huidige 2,95 leesbril van de drogist van 2.0 meegenomen en volgens de opticien van pearle voldoet die nog prima en heb ik (nog) geen bril voor verkijken nodig, hoefde niks te betalen voor de oogmeting, kreeg dus een beter advies dan bij de specsavers wat al drie jaar geleden was, verschilt er per vestiging denk ik.