Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 21-08-2022 15:08:57
Computers & Telefonie

Synchronisatieprobleem ms outlook 2021

N.a.v. de reactie van @henkdezevende reageer ik toch separaat omdat er inmiddels weer iets vreemds gebeurde. om mogelijk zelf het probleem op te lossen heb ik het account hersteld en wat er dan gebeurt is ook uiterst merkwaardig: na afsluiten en weer openen verschijnt de melding m.b.t. het ongeldige certificaat weer. ik ga er denk ik mee naar degene die de laptop aan mij heeft verkocht en het eerdere probleem (certificaat) had opgelost door inderdaad pop in plaats van imap (of omgekeerd). 
het 'boeiende'is dat ik al ongeveer sedert het bestaan van office outlook er mee werk en altijd gekoppeld heb aan een e-mail account van mijn provider. dat is el eens gewisseld maar ik had nooit eerder het probleem als nu aan de orde. d.w.z. na exporteren en importeren van mijn outlook .pst bestanden deed zich ook het vreemde en nooit eerder gebeurde fenomeen voor dat al die informatie kennelijk ook naar mijn mail box bij tele2 ging waardoor die meteen vol was. 

bij tele2 gaf men eerder aan niets te kunnen betekenen en de leverancier van mijn office 2021 (en ook al eerder) pakket kwam er ook niet uit.  
zeer raadselachtig maar niet helemaal onbekend m.b.t. it