Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 14-09-2022 18:25:26
Winkels & Webshops

Kan ik dhl aanklagen?

Ik denk dat de bezorger een aanklacht gaat indienen tegen u. iemand beschuldigen van diefstal is een ernstig iets. hebt u daar bewijs van? en hoe ziet u dat voor u, pakt de bezorger eerst alle pakketten uit om te zien of er wat leuks in zit, of neemt hij de gok en blijkt ineens met een kinderbikini thuis te komen?

wat veel aannemelijker is is dat de bezorger bij een verkeerde deur stond. maar wat de reden ook is, u staat daar buiten. u hebt een overeenkomst met iemand die diegene moet de overeenkomst nakomen. als u iets online koopt en maakt daarmee de afspraak dat het gekochte thuis word afgeleverd, dan moet dat ook gebeuren. gebeurt dat niet, dan kunt u de verkoper daar op aanspreken. die is ook diegene die dhl heeft ingeschakeld en die is verantwoordelijk. u als ontvanger kan niets omdat u geen partij bent voor dhl.

aanklagen (foei wat een dikdoenerij) of aangifte kunt u dus niet doen.