Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

adrie2
adrie2 - 09-01-2006 13:22:14
Auto & Vervoer

Wie heeft er ook problemen met het ontvangen van ns-mailings

ns heeft na mijn vijftien telefoontjes brieven en faxen (gedurende de laatste twee jaar) nu gereageerd met een korte standaardbrief van slechts ??n zin (die bovendien inhoudelijk bezijden de waarheid is.) ik voelde me door die klantonvriendelijke houding bijzonder gegriefd, dus:


er reste mij niets anders dan mijn voordeelurenkaart per eerstvolgende vervaldag op te zeggen.


(later, als ik het gevoel heb dat ze hun zaakjes orde hebben kan ik me weer aanmelden.)


het is toch niet te geloven: het enige wat ik hen vraag te doen is een vinkje in hun klantenbestand weg te halen, maar daartoe zijn ze kennelijk niet in staat!


logisch, als ze d?t al niet klaarspelen, zullen ze er ook nooit in slagen om hun treinen op tijd te laten rijden.


met ns-klantenservice is niet op een normale wijze te communiceren