Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Iv
Ivo W - 07-10-2022 21:41:21
Huishouden & Energie

Douchekop afgebroken

U had toch zeker niet gedacht dat wanneer u vrijdagochtend een klein probleempje meldt, dat er dan vrijdagmiddag al iemand langs kan komen om dit te verhelpen? bij een gezond bedrijf staan alle monteurs voor de hele dag al vol gepland, en u heeft geluk dat er maandag nog ruimte in de planning is. voor dit soort kleinigheden heeft coen hagendoorn een reactietermijn van minstens één volle week (waarschijnlijk zelfs 14 dagen). 

uit ervaring weet ik ook dat heel boos worden tegen medewerkers aan de telefoon u ook niet verder gaat helpen. voor de medewerkers is het gewoon vrijdag en begint om 16u30 of 17.00u het weekend en alles wat dan niet af is komt maandag wel weer. of u nu boos bent of niet over zo'n kleinigheidje, ze gaan hub weekend echt niet uitstellen of laten verpesten.