Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
keijzert - 20-11-2022 11:00:56
Elektronica & TV

Mediamarkt klacht

Reactie mediamarkt na brief + email naar hoofdkantoor mediamarkt:





http://www.mediamarkt.nl" target="_blank">

















·  referentienummer vraag: 221116-047601


·  gemaakt op: 16/11/2022 15:30


·  laatst bijgewerkt op: 18/11/2022 12:01



















onlangs heb je contact gehad met onze klantenservice en hieronder zie je ons antwoord. je kan reageren door middel van een reply op deze e-mail.







(18/11/2022 12:01)


 


 


bedankt voor je bericht.


wij hebben het na gevraagd voor je en hebben de volgende terugkoppeling gekregen.


 


de tijd die er over is gedaan betreuren wij ten zeerste, het was die dag heel erg druk aan de balie zo als u gemerkt heeft, hierdoor hebben ze de fout van de simkaart gemaakt.


de data overdracht is wel goed uitgevoerd.


 


wij vinden het ook jammer te horen dat deze klacht niet in de winkel besproken is, dan hadden wij u meteen kunnen helpen.


 


we willen u graag wel tegemoet komen voor deze vervelende ervaring, echter kunnen wij niet een uitbetaling hier voor maken.


 


ik wil u graag een 40,- kadokaart aanbieden voor de vervelende ervaring.


deze kan u ophalen in de winkel bij onze kassa, op vertoon van u factuur en deze mail.


met vriendelijke groet,

herman


mediamarkt amsterdam arena