Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 05-12-2022 06:28:29
Computers & Telefonie

Foutieve rekening vodafone

je kunt via e-mail een klacht indienen. vodafone reageert binnen 10 dagen. kijk in artikel 18.


hoe kun je een foute berekening hebben als je binnen je bundel blijft. die fout had uitgezocht moeten worden.
slecht advies van de klantenservice om maar te gaan storneren.


toen je er na al die telefoontjes niet uitkwam en je aanmaningen kreeg, had je per email een klacht in kunnen dienen. 


https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/vodafone/downloads/voorwaarden/actueel/2206044_vodafone_algemene_voorwaarden_b2c_b2b_juli_2022.pdf" target="_blank">https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/vodafone/downloads/voorwaarden/actueel/2206044_vodafone_algemene_voorwaarden_b2c_b2b_juli_2022.pdf