Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Thecla58
Thecla58 - 05-12-2022 10:21:16
Computers & Telefonie

Foutieve rekening vodafone

Heb jij je gespecificeerde rekening van augustus opgevraagd en bekeken. staan daar zaken op die je niet kunt plaatsen? kijk dat eens na en ga dan - zoals meermaals hier gezegd - schriftelijk in contact met vodafoneziggo. blijf vriendelijk en beschaafd... want heus bij vodafoneziggo zijn ze echt bereid om tot een oplossing te komen. 
het vinden van een andere provider zal niet gaan als je een betalingsachterstand heb zoals hier ook al beweerd is.

nog even over het contacten: you catch more flies with honey than vinigar of te wel... je vangt meer vliegen met honing dan azijn. ;-))