Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 21-12-2022 10:55:36
Geldzaken & Recht

De kansspelautoriteit niet effectief vergeleken met de united kingdom gambling commission?

vanuit het oogpunt van de consument heeft de kansspelautoriteit een aantal kritieke functies. in de eerste plaats houdt ze zich bezig met https://www.casino.nl/gokverslaving/" target="_blank">verslavingspreventie door het controleren van de zorgplicht. 

de kansspelautoriteit doet alsof hun neus bloed en je staat er alleen voor.

opvallenderwijs kunnen consumenten niet zelf contact opnemen met de gokautoriteit voor de behandeling van individuele klachten en/of geschillen.

helaas voor u maar denk niet dat de autoriteit ook maar 1 cent ontvangt van de casino's en zoals u kunt lezen houden ze zich voornamelijk bezig met verslavingspreventie. een mogelijkheid voor u zou kunnen zijn kas een ultimatum te stellen binnen welke periode zij tot uitbetaling over dienen te gaan. doen ze dat niet kunt u verdere stappen ondernemen zoals bv. een rechtsbijstandverzekering in te schakelen of een incassobureau of het anders maar gewoon afwachten wanneer ze tot betaling overgaan. mogelijke reden voor die vertraging, en dat is een gok van mij, is dat er gehoopt wordt dat u het tegoed opnieuw gaat inzetten, scheelt hun een hoop werk.